סדנאות

הסדנאות הקרובות

שימוש בקליקרים בהרצאות ובתרגולים
  • מועד: יום א' 26/11/17 9:00-10:30
  • מקום: חדר 212, בניין אולמן
  • תכני הסדנה:
    • רציונל: הוראה דיאלוגית ותרומתה  ללמידה משמעותית
    • קווים מנחים להוראה באמצעות קליקרים
    • סוגי שאלות עבור פעילות כיתתית עם קליקרים
הוראה מתוקשבת בקורסים בטכניון
  • מועד: יום א' 3/12/17  9:00-10:30
  • מקום: חדר 212, בניין אולמן
  • תכני הסדנה:
    • כיצד לקדם למידה פעילה ואינטראקטיבית באמצעות מערכת  Moodle
    • למידה שיתופית באמצעות מערכת Moodle
    • שילוב מגוון סוגי הערכה באמצעות מערכת Moodle: מבחנים, מטלות מקוונות, הערכת עמיתים ומשובים
פתרון בעיות: כיצד נעודד השתתפות פעילה של הסטודנטים בהרצאה?
  • מועד: יום א' 10/12/17 9:00-10:30
  • מקום: חדר 212, בניין אולמן
  • תכני הסדנה:
    • פתרון בעיות: אסטרטגיות של מומחים לעומת טירונים
    • שלבים בפתרון בעיה
    • ניתוח בעיות לדוגמא
    • מעורבות פעילה של הסטודנטים בפתרון בעיות – מדוע? וכיצד?
    • מודלים לשילוב עבודה בקבוצות קטנות עם דיון כיתתי
תפיסות שגויות ושינוי תפיסתי
  • מועד: יום א' 24/12/17  9:00-10:30
  • מקום: חדר 212, בניין אולמן
  • תכני הסדנה:
    • מקורן של תפיסות שגויות
    • איך לזהות – תפיסות שגויות
    • מודל הוראה לשינוי תפיסתי – מתפיסה שגויה לתפיסה מדעית
    • דוגמאות מדיסציפלינות שונות
הערכה ומבחנים
  • מועד: יום א' 31/12/17 9:00-10:30
  • מקום: חדר 212, בניין אולמן
  • תכני הסדנה: הערכה משמעותית מחייבת תכנון מכוון ומחושב. במפגש נציג על קצה המזלג, אתגרים ועקרונות ביישום מהלכים של מדידה והערכה, ההכנה של מבחנים הוגנים, הבדיקה והמסקנות.
  • הוגנות בהערכה.
  • תהליך הכנת המבחן.
  • סוגיות שונות בנושא מבחנים.
  • דוגמאות של שאלות.
  • בדיקת מבחנים והפקת לקחים.
  • ניתוח הממצאים, המסקנות והיישום

 

חיבור מבחנים

להיות מרצים טובים יותר

למידה והוראה בעידן הטכנולוגי

סדנת מרצים

תכנון קורס בגישה ממוקדת למידה