טופס מסמך פיצוח איש הקשרשם איש הקשר(חובה) פרטי משפחה דוא"ל טכניוני(חובה) טלפון(חובה)פרטי הקורספקולטהארכיטקטורה ובינוי עריםביולוגיההנדסה אזרחית וסביבתיתהנדסה ביו-רפואיתהנדסה כימיתהנדסת אווירונוטיקה וחללהנדסת ביוטכנולוגיה ומזוןהנדסת חשמל ומחשביםהנדסת מכונותהנדסת תעשייה וניהולחינוך למדע וטכנולוגיהכימיהמדע והנדסה של חומריםמדעי המחשבמתמטיקהפיסיקהרפואההמחלקה ללימודים הומניסטיים ואמנויותאחרמספר הקורס שם הקורס מספר סטודנטים מוערךנ"ז(חובה)סוג קורס יסוד מתקדם רגיל מעבדה אחר סמסטר חורף אביב קיץ תוארהסמכהמשולבמוסמכיםתעודהמאפיינים נוספים (מספר שעות הרצאה, מספר שעות תרגול, תרגילי בית/פרוייקטים במהלך הסמסטר, עבודה בקבוצות, למידה אסיכנרונית...)תיאור קצר של הקורס כיום / לפני השינוימהן שיטות ההוראה בקורס?מהן שיטות ההערכה בקורס?אילו אתגרים עומדים בפני הסטודנטים וסגל ההוראה?אחוז הלמידה הדיגיטלית? עד 29% (עיקר הלמידה פרונטאלית) 30%-79% (שילוב פרונטאלי ומקוון) 80% ומעלה (עיקר בלמידה מקוונת) תיאור התהליך הפדגוגי המתוכנן לשינוי הקורסמהו התיאור התהליך הפדגוגי המתוכנן?אילו דרכי הוראה חדשות ישולבו?מהם משאבי הוראה ולמידה שיפותחו?אילו מיומנויות סגל הוראה יפתוחו? לדוגמא הקניית מיומנויות הנחייה בקורס המשלב למידה בקבוצותבאילו כלים דיגיטליים יעשה שימוש?מה רמת הדיגיטציה של הקורס בתצורה הסופית שלו?א. למידה מקוונת מרחוק – הוראה, למידה והערכה שמתקיימים בסיוע טכנולוגיות רשת, מבלי שהסטודנטים נדרשים להגיע לכתות הלימודב. למידה מקוונת היברידית - הוראה, למידה והערכה שמשלבים מודלים שונים של הרצאות ו/או תרגולים פרונטליים בכיתה עם למידה מהבית במקום חלק מהשיעורים או תוך שימוש במטלות משמעותיות מהביתג. למידה דיגיטלית פרונטלית – סגל ההוראה והסטודנטים נפגשים בכיתה תוך שנעשה שימוש בכלים דיגיטליים כגון: חומרי קריאה ותכנים דיגיטליים, אנימציות/סימולציות, מדיה חברתית, תוכנות מתמטיות/הנדסיות ומגוון כלים טכנולוגיים ללמידה פעילה ושיתופית.מהם התוצרים הרצויים וכיצד ימדדו?תהליך הערכה צריך להיות מובנה בתהליכים השונים של הקורס (לדוגמא, סקרים, בחנים, ניתוח אנליטיקות למידה, ראיונות, וכדומה)לאילו מהמטרות של למידה דיגיטלית כמוגדר בתוכנית התהליך המוצע צפוי לתרום: קידום למידה משמעותית והעמקת הידע הדיסציפלינרי קידום למידה רציפה באמצעות פעילויות אקטיביות והערכה במהלך הסמסטר רכישת מיומנויות המאה ה -21 כגון קידום הלומד העצמאי או אוריינות טכנולוגית מתן גמישות לסטודנטים בזמן במרחב ובתוכניות הלימוד אנא פרטו כיצד:CAPTCHA