למידה פעילה לקראת שיעור

הפעילות תאור יתרונות אתגרים
קריאה שיתופית עם Perusall
  • סטודנטים מתמודדים עם מאמרים או טקסטים מדעיים בהתאם לבחירת המרצה
  • הסטודנטים רושמים הערות במהלך הקריאה, מתייחסים להערות של עמיתיהם ועונים על שאלות שהועלו
  • המערכת מסייעת לדרג את מעורבות הסטודנטים, ומקדמת  קריאת החומר הנדרש
  • תורם לקידום רמת ההבנה של הסטודנטים
  • מעלה את מעורבות הלומדים בכיתה
  • מקדם משמעותית את הנכונות של הלומדים לבצע מטלות קריאה
  • בחירת חומר קריאה מתאים
  • בדיקה של ההערות
  • עומס על הסטודנטים בבית
שאלות הכנה לקראת שיעור
  • פרסום בעיות/ שאלות כהכנה לנושא שילמד בשיעור הקרוב.
  • סטודנטים עובדים כיחידים או בקבוצות על פתרונות לקראת שיעור.
  • תשובות יכולות להינתן כמצגות או תגובות בפורום או קבצי הגשה.
  • שיעור יוצג המענה לשאלה.
  • מקדם עבודת צוות, שיתוף פעולה, הערכה וסינתזה.
  • ממקד בנושא הנלמד, ובבעיות הדורשות העמקה נוספת
למידת חקר
Inquiry-based learning 
הלומדים מתבקשים להתמודד עם שאלות בנושא הנלמד או להעלות שאלות לאחר חקירת נושא הלומדים ירכשו ידע והבנה עמוקים באמצעות תהליך יצירת שאלות, מחקר ומתן תשובות לאותן שאלות ותחומים בחירת מטלה בהיקף ורמה מתאימים
למידה מבוססת פרויקטים PBL  סטודנטים רוכשים ידע ומיומנויות על ידי עבודה ממושכת, חקירה ו/או מענה לשאלה, בעיה או אתגר אותנטי מקדם יכולת עבודה בקבוצות, שיתוף פעולה, תקשורת, מנהיגות, למידה מוכוונת עצמית SDL, חשיבה יצירתית, חשיבת תכן, חשיבה ביקורתית ומחקר התמודדות עם פתרון בעיה/אתגר מהעולם האמיתי תוך הצגת ידע ומיומנויות
חקירת סימולציה הסטודנטים מתבקשים לבצע חקר על סימולציה של מצב/מודל מהעולם האמיתי בחירת המצב/המודל שיקדם את הסטודנטים להשגת תוצאות הלמידה הרצויות
בדיקת תרגיל מוקלטת מתרגל מנוסה מקליט עצמו בודק שאלה, מציג את השיקולים שגיאות נפוצות וכד' (קרדיט לד"ר אביב צנזור וד"ר עדי וולף, מהפקולטה למתמטיקה)