סגור
שינוי גודל גופנים
A-
A+
איפוס גודל פונט
ניווט מקלדת
פונט קריא
קו תחתון לקישורים
לנקות זכרון "עוגיות"
גווני אפור לתמונות
הפוך צבעים
הסר אנימציות
הסר עיצובים
סגור
Accessibility by WAH
English
אודות
החזון שלנו
צוות המרכז
מודל מעצבי למידה
פרסומים
מידעוני המרכז לקידום הלמידה וההוראה
דוחות ומאמרים
יצירת קשר
מיומנויות הוראה
ייעוץ וליווי אישי
עצות זה”ב
הכשרות סגל חדש
סדנאות הנחיית משתלמים ומשתלמות
הכשרה למרצים חדשים
הכשרה למתרגלים חדשים
סדנאות
כתיבת ערכים בוויקיפדיה בקורסים משלבי עשיה חברתית בטכניון
הוראה בעיתות משבר
סל כלים להוראה בעת משבר
קווים פדגוגיים מנחים להוראה בעת משבר
הוראה בקטנה
תמיכות ויוזמות
קול קורא לשינוי פדגוגי בקורס מבוסס וידאו
קול קורא ליוזמות פדגוגיות
עידוד למידה דיגיטלית
קורסים מקוונים
פיתוח קורס והערכה
תכנון קורס לקראת סמסטר חדש
סילבוס ותוצאות למידה
שיטות הערכה
מבחנים ובחינות-עקרונות הערכה נאותה
בחינות בעל פה – המלצות פדגוגיות
כלים להערכה של למידה רציפה במהלך הסמסטר
נוהל טיפול בבחינות רב-ברירה
בינה מלאכותית בחינוך הגבוה
טכנולוגיות למידה
מערכת Moodle
מערכת Panopto
סל הכלים הטכנולוגיים
שילוב כלי טכנולוגי חדש
כתיבת ערכים בוויקיפדיה ככלי ללמידה והוראה
אולפני צילום וצילום עצמי Lightboard וכיתת המולטמדיה
מצוינות בהוראה
מרצים מצטיינים
מתרגלים מצטיינים
המשאל להערכת ההוראה והקורס
המרכז לקידום הלמידה וההוראה
>
דוחות ומאמרים
דוחות ומאמרים
דוחות מחקר המרכז לקידום הלמידה וההוראה
אוקטובר 2022
דוח סיכום פעילות המרכז לקידום הלמידה וההוראה – תשפ”ב
ספטמבר 2022
למידה בטכניון בימי קורונה – סיכום סקרים
דוח עניין ושימוש בנתונים בקרב סגל ההוראה
© כל הזכויות שמורות ל המרכז לקידום הלמידה וההוראה
בניית אתרים