| הפעילות | תאור | יתרונות | אתגרים |
| קריאה שיתופית עם Perusall | · סטודנטים מתמודדים עם מאמרים או טקסטים מדעיים בהתאם לבחירת המרצה.
· הסטודנטים רושמים הערות במהלך הקריאה, מתייחסים להערות של עמיתיהם ועונים על שאלות שהועלו. · המערכת מסייעת לדרג את מעורבות הסטודנטים, ומקדמת קריאת החומר הנדרש. |
· תורם לקידום רמת ההבנה של הסטודנטים
· מעלה את מעורבות הלומדים בכיתה · מקדם משמעותית את הנכונות של הלומדים לבצע מטלות קריאה |
בחירת חומר קריאה מתאים
בדיקה של ההערות עומס על הסטודנטים בבית |
| שאלות הכנה לקראת שיעור | · פרסום בעיות/ שאלות כהכנה לנושא שילמד בשיעור הקרוב.
· סטודנטים עובדים כיחידים או בקבוצות על פתרונות לקראת שיעור. · תשובות יכולות להינתן כמצגות או תגובות בפורום או קבצי הגשה. · בשיעור יוצג המענה לשאלה. |
מקדם עבודת צוות, שיתוף פעולה, הערכה וסינתזה.
ממקד בנושא הנלמד, ובבעיות הדורשות העמקה נוספת |
|
| למידת חקר
Inquiry-based learning
|
הלומדים מתבקשים להתמודד עם שאלות בנושא הנלמד או להעלות שאלות לאחר חקירת נושא. | הלומדים ירכשו ידע והבנה עמוקים באמצעות תהליך יצירת שאלות, מחקר ומתן תשובות לאותן שאלות ותחומים.
|
בחירת מטלה בהיקף ורמה מתאימים |
| למידה מבוססת פרויקטים PBL
|
סטודנטים רוכשים ידע ומיומנויות על ידי עבודה ממושכת, חקירה ו/או מענה לשאלה, בעיה או אתגר אותנטי | מקדם יכולת עבודה בקבוצות, שיתוף פעולה, תקשורת, מנהיגות, למידה מוכוונת עצמית SDL, חשיבה יצירתית, חשיבת תכן, חשיבה ביקורתית ומחקר | התמודדות עם פתרון בעיה/אתגר מהעולם האמיתי תוך הצגת ידע ומיומנויות. |
| חקירת סימולציה | הסטודנטים מתבקשים לבצע חקר על סימולציה של מצב/מודל מהעולם האמיתי | בחירת המצב/המודל שיקדם את הסטודנטים להשגת תוצאות הלמידה הרצויות |