English
אודות
החזון שלנו
צוות המרכז
מודל מעצבי למידה
פרסומים
מידעוני המרכז לקידום הלמידה וההוראה
דוחות ומאמרים
יצירת קשר
מיומנויות הוראה
ייעוץ וליווי אישי
הכשרות סגל אקדמי
סדנאות הנחיית משתלמים ומשתלמות
הכשרה למרצים חדשים
הכשרה למתרגלים חדשים
משאבים להוראה בתרגול
חוברת הדרכה למתרגלים
עצות זה”ב
סדנאות
תמיכות ויוזמות
קול קורא ליוזמות פדגוגיות
עידוד למידה דיגיטלית
קורסים מקוונים
פיתוח קורס והערכה
תכנון קורס לקראת סמסטר חדש
סילבוס ותוצאות למידה
שיטות הערכה
מבחנים ובחינות-עקרונות הערכה נאותה
בחינות בעל פה – המלצות פדגוגיות
כלים חלופיים להערכה ומשוב
כלים להערכה של למידה רציפה במהלך הסמסטר
נוהל טיפול בבחינות רב-ברירה
בינה מלאכותית AI
כלי AI להוראה ולמידה
הוראה עם בינה מלאכותית
שימושי בינה מלאכותית בהוראה
הוראה פעילה עם AI
הוראה בקורסים רבי-משתתפים בסביבת AI
סוכן בינה מלאכותית – AI Bot
הערכה בעידן הבינה המלאכותית
אתגרים ומשמעויות
AI כעזר להערכה
למידה עם בינה מלאכותית – עבור סטודנטים
אתיקה ויושרה אקדמית
שימוש מושכל בבינה מלאכותית בהוראה
שימוש בהנחיות – PROMPTS
טכנולוגיות למידה
מערכת Moodle
מערכת Panopto
סל הכלים הטכנולוגיים
הפקת תכני וידאו
מצוינות בהוראה
מרצים מצטיינים
מתרגלים מצטיינים
המשאל להערכת ההוראה והקורס
המרכז לקידום הלמידה וההוראה
>
כתבי עת ועלוני רשת
כתבי עת ועלוני רשת
קתדריון – כתב עת של הטכניון לענייני הוראה אקדמית
ספטמבר 2003
אפריל 2003
אוקטובר 2002
יולי 2002
מאי 2002
ינואר 2002
אוקטובר 2001
הוראה באקדמיה – ביטאון / פורום המרכזים לקידום ההוראה
הוראה באקדמיה – ביטאון
סקרי הוראה ויישומיהם לקידום ההוראה
אתיקה באקדמיה
הערכת לומדים באקדמיה
טכנולוגיות בנות זמננו ושילובן בהוראה
קורסי MOOC – קורסים פתוחים, מקוונים ורבי משתתפים קובץ
על הגובה / כתב עת לעינייני הוראה בחינוך הגבוה
Faculty Focus
What a Cool Syllabus…But is It Accessible?
Academic Asphyxiation: The Inequitable Expectation of ‘Serial Monogamy’ in Manuscript Submissions to Scholarly Journals
Using Mind Maps to Improve Assessment and Group Work
Artificial Intelligence: The Rise of ChatGPT and Its Implications
Five Ways to Help Your Students Become Better Critical Thinkers
כתבי עת ועלוני רשת
International Journal of Teaching and Learning in Higher Education
Change – The Magazine of Higher Learning
THE – Times Higher education
ASEE – American Society for Engineering Education
The Chronicle of Higher Education
The journal on centers for teaching & learning
The Higher Education Academy
Tomorrow’s Professor
International Journal for the Scholarship of Teaching & Learning – IJ-SoTL
© כל הזכויות שמורות ל המרכז לקידום הלמידה וההוראה
בניית אתרים
סגור
שינוי גודל גופנים
A-
A+
ניווט מקלדת
פונט קריא
קו תחתון לקישורים
לנקות זכרון "עוגיות"
גווני אפור לתמונות
הפוך צבעים
הסר עיצובים
סגור
Accessibility by WAH