אודות
החזון שלנו
צוות המרכז
מודל העבודה
יצירת קשר
הוראה בחירום
סל כלים להוראה בעת חירום
קווים פדגוגיים מנחים להוראה בעת חירום
הוראה בקטנה
סדנאות והכשרות
ייעוץ וליווי אישי
סדנאות
כתיבת ערכים בוויקיפדיה בקורסים משלבי עשיה חברתית בטכניון
סדנאות הנחיית משתלמים ומשתלמות
הכשרה למרצים חדשים
הכשרה למתרגלים חדשים
עצות זה”ב למתרגלים חדשים וגם ותיקים
תמיכות ויוזמות
קול קורא לשינוי פדגוגי בקורס מבוסס וידאו
קול קורא ליוזמות פדגוגיות
עידוד למידה דיגיטלית
קורסים מקוונים
פיתוח קורס
תכנון קורס לקראת סמסטר חדש
סילבוס ותוצאות למידה
שיטות הערכה
מבחנים ובחינות-עקרונות הערכה נאותה
בחינות בעל פה – המלצות פדגוגיות
נוהל טיפול בבחינות רב-ברירה במרכז לקידום הלמידה וההוראה
הערכה חלופית
בינה מלאכותית בחינוך הגבוה
טכנולוגיות
מערכת ה – Moodle ומערכת ה – Panopto
סל הכלים הטכנולוגיים
שילוב כלי טכנולוגי חדש
כתיבת ערכים בוויקיפדיה ככלי ללמידה והוראה
אולפני צילום עצמי Lightboard ואולפני צילום
כיתת המולטימדיה
מצוינות בהוראה
מרצים מצטיינים
מתרגלים מצטיינים
אתר המשאל להערכת ההוראה והקורס
פרויקט “הערכת מצוינות בהוראה”
פרסומים
מידעוני המרכז לקידום הלמידה וההוראה
דוחות ומאמרים
המרכז לקידום הלמידה וההוראה
>
סילבוס ותוצאות למידה
סילבוס ותוצאות למידה
הנחיות לכתיבת תוצאות למידה
תוצאות למידה – הסברים ודוגמאות
הנחיות לכתיבת סילבוס
תבנית ריקה בעברית
תבנית ריקה באנגלית
הנחיות לכתיבת סילבוס (עברית)
הנחיות לכתיבת סילבוס (אנגלית)
השלמות לסילבוס היברידי
דוגמאות לכתיבת סילבוס ממוסדות אקדמיים מובילים בעולם
Berkeley
Carnegie Mellon University
© כל הזכויות שמורות ל המרכז לקידום הלמידה וההוראה
בניית אתרים
סגור
שינוי גודל גופנים
A-
A+
איפוס גודל פונט
ניווט מקלדת
פונט קריא
קו תחתון לקישורים
לנקות זכרון "עוגיות"
גווני אפור לתמונות
הפוך צבעים
הסר אנימציות
הסר עיצובים
סגור
Accessibility by WAH